Aktuální informace k letnímu táboru 2021

Shift
20. června 2021
Středisko Povodeň

Připravili jsme pro Vás souhrn těch nejdůležitějších změn a informací týkajících se konání letošního tábora. Naším cílem je připravit kvalitní skautský program při zohlednění současné situace a proto Vás žádáme o spolupráci.

Korespondenční adresa

Skautský tábor Povodeň
Mírová 120
Mimoň, 471 24

V případě, že budete posílat balík, uveďte prosím telefonní číslo: 733 316 753

Odjezd

Sraz 1. 7. 2021 v 8:00 u skautské klubovny. Následně proběhne hromadný přesun auty na hlavní nádraží do Mladé Boleslavi za asistence rodičů.

Při odjezdu budeme od všech účastníků vybírat:

  • prohlášení o bezinfekčnosti
  • potvrzení o negativním výsledku RT-PCR testu nebo alternativu (viz níže)
  • kopii kartičky pojištěnce
  • předepsané léky v uzavíratelném obalu, včetně popisu užívání

Na cestu je nutné si vzít batoh, skautský kroj, pláštěnku (pončo), pití a jídlo na celý den, včetně snídaně na druhý den.

Podmínky pro odjezd na tábor a informace k RT-PCR testům

Pro účast na táboře, se každý účastník musí při nástupu na tábor prokázat dvěma samostatnými dokumenty. Bez prokázání nemůže vedení tábora nikomu umožnit účast na táboře.

  1. Prohlášením o bezinfekčnosti (datovaným ke dni odjezdu)
  2. Negativním výsledkem RT-PCR testu (nejvýše 7 dnů předem) nebo alternativou

Bližší informace jsme popsali zde: 🧪 RT-PCR testy a podmínky pro odjezd na tábor

Nakládání táborového materiálu

Chtěli bychom Vás již tradičně požádat o spolupráci při nakládání táborového materiálu. Jako každoročně, je třeba na tábořiště dopravit podsadové stany ve kterých budou děti spát. Jelikož každý rok jezdíme na prázdnou louku, musíme veškeré táborové vybavení naložit a na tábořiště dopravit.
 
Přesun materiálu a veškerá příprava je pro nás organizačně a personálně náročnou záležitostí. Pomocí s nakládáním můžete přispět k tomu abychom mohli tábory i nadále dělat finančně co nejdostupnější a investovat čas a úsilí na tvorbu primárně na tvorbu kvalitního programu pro Vaše děti.
 
Nakládání proběhne 25. června v 17:00 u skautské klubovny.

Příjezd

V sobotu 17. 7. 2021 v 16:34 na hlavní nádraží do Mladé Boleslavi. Na nádraží proběhne společný nástup a výdej zdravotní dokumentace.

Po příjezdu se sejdeme u skautské klubovny v Benátkách a proběhne vykládání táborového materiálu a následně vydání kufrů. Tábor oficiálně končí vyložením táborového materiálu v klubovně. Zároveň Vás tímto chceme požádat o pomoc při vykládání (doporučujeme si vzít pracovní oblečení).

Ke stažení

Vaše dotazy ohledně tábora nám můžete zasílat na adresu tabor@povoden.cz. Případně se vždy můžete obrátit na své oddílové vedoucí.